Klantenservice

Wij streven naar een uitstekende klantenservice, waarbij het waarmaken van de verwachting van onze klanten het hoogste doel is. Heeft u een vraag over een van onze producten? Dan zullen wij u uiteraard zo goed mogelijk proberen te helpen.

Telefoonnummer

U kunt onze klantenservice bereiken op het telefoonnummer: 036 - 53 53 002
Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag: 9.00 - 17.00 uur.

Vragen, opmerking of klachten?

Mogelijk staat het antwoord al op deze pagina. Zo niet stuur dan een e-mail naar shops@natalis.nl.

Levertijden

In hoeveel werkdagen ontvang ik mijn bestelling?
U ontvangt de bestelling in 2 tot 3 werkdagen, indien u voor 16.00 uur uw bestelling plaatst.

Leveren jullie ook in het weekend?
Wij leveren bestellingen ook in het weekend. U kunt dus ook op zaterdag uw bestelling in huis verwachten.

Betalen

Is betalen via de website betrouwbaar?
Betalen via de website is absoluut betrouwbaar. Met iDEAL rekent u veilig en makkelijk af binnen uw vertrouwde internet betaalomgeving. Ook kunt u het bedrag aan ons overschrijven. Als u het bedrag aan ons overschrijft, duurt de bestelling wel langer. Dit komt omdat wij de bestelling moeten verwerken. Ook is het belangrijk om uw bestelnummer er bij te noteren. U kunt het bedrag overschrijven naar ons IBAN nr. NL07 RABO 0112 3645 35 t.n.v. Natalis BV inz. Internetshops.

Retourneren

Hoe kan ik een product retourneren?
Mocht om welke reden het artikel niet aan de wensen voldoen, dan kunt u het artikel binnen 14 dagen na ontvangst retour zenden.
Retourzendingen worden uitsluitend geaccepteerd onder de volgende voorwaarden:

  • Vooraf maakt u een melding van de retourzending aan onze afdeling Klantenservice 036 - 53 53 002 of per mail shops@natalis.nl.
  • Omschrijving van de reden van de retour zending.
  • Retourneren worden uitsluitend geaccepteerd indien het artikel ongebruikt is en zich in de originele verpakking bevindt.

Zijn er kosten verbonden aan retourneren?
Als het product niet aan uw wensen voldoet en u wilt deze ruilen of terugbrengen dient u het pakket op eigen kosten aan ons terug te sturen.

Hoelang duurt een terugstorting?
Binnen een week is het bedrag teruggestort op uw rekening.

Zending

Kan ik zelf een bezorgmoment uitkiezen?
Nee, u kunt niet zelf een bezorgmoment uitkiezen. Wij zijn namelijk 100 procent afhankelijk van PostNL.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren? 
U kunt een bestelling wijzigen of annuleren, mits de bestelling nog niet verzonden is.
Als u nog een product erbij wilt bestellen, dan dient u eerst het bedrag met eigen overschrijving over te maken. Vervolgens wordt uw bestelling na betaling verstuurd. 

Verzendkosten

Hoeveel bedragen de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen €4,95 per bestelling. Als een bestelling boven de €50,00 bedraagt, dan worden er geen verzendkosten berekend. 

Wordt er ook naar het buitenland verstuurd? Zo ja, zijn er dan extra kosten aan verbonden en hoeveel?
De producten worden ook naar het buitenland verstuurd. Voor België en Duitsland bedragen de verzendkosten €20,50.