Voordelen zakelijk bestellen
Wat zijn de voordelen van een zakelijke account?
- Op rekening kunnen bestellen
- Een betalingstermijn van 30 in plaats van 14 dagen
- Vermelding van een inkoopordernummer, kostenplaats of referentie op de factuur (indien gewenst)
- Een bestelproces dat aansluit op uw interne organisatie, bijvoorbeeld: inkoop doet de bestelling, het magazijn krijgt een pakbon en de factuur gaat direct per e-mail naar financiën
- De mogelijkheid tot het aanvragen van een offerte voor grote bestellingen. Wat een grote bestelling is, is mede afhankelijk van het (type) product, klant en toekomstperspectief. Denk in beginsel aan 50 stuks of meer van één product of een bestelwaarde van meer dan €2.500,-
Op rekening bestellen
Kan ik als zakelijke klant op rekening bestellen?
Ja, als zakelijke klant kunt u, na screening, op rekening bestellen. U kunt ook betalen met iDeal, creditcard (MasterCard/Visa), MisterCash, PayPal of incasso (waarbij u ons machtigt het verschuldigde bedrag van uw IBAN af te schrijven).
Welke betaalmethodes zijn geschikt voor een zakelijke account?
Zakelijke bestellingen kunnen op rekening worden gedaan of worden betaald met: iDeal, creditcard (MasterCard/Visa), MisterCash, PayPal of incasso (waarbij u ons machtigt het verschuldigde bedrag van uw IBAN af te schrijven).
Wat is de betaaltermijn voor zakelijke klanten?
De betaaltermijn voor zakelijke klanten is 30 dagen (in tegenstelling tot particulieren die een betaaltermijn van 14 dagen hebben).
Kan mijn zakelijke factuur naar een ander adres worden gestuurd dan het account- of afleveradres?
Ja, bij een zakelijke bestelling kunt u ervoor kiezen de factuur direct naar uw eigen of een ander e-mailadres (bijvoorbeeld van de afdeling financiën) te laten sturen. Facturen worden niet per post (naar een ander adres) gestuurd. Met andere woorden: of de factuur zit in het pakket van de bestelling of de zakelijke factuur wordt gemailed en dan zit er een pakbon in het pakket.
Hoe kom ik aan een copie van mijn zakelijke factuur?
Facturen staan in uw eigen account. Ga naar ‘’Mijn account’’ en kijk bij ‘’Betalingen’’. U kunt ook een copie aanvragen via info@natalis.nl, vermeld dan de datum en het order- en factuurnummer van de factuur waarvan u een copie wilt ontvangen.
Kan ik bij een zakelijke bestelling een pakbon in het pakket krijgen en de factuur op een ander adres?
Ja, met dien verstande dat u bij een zakelijke bestelling er dan voor moet kiezen de factuur direct naar uw eigen of een ander e-mailadres (bijvoorbeeld van de afdeling financiën) te laten sturen. In het pakket komt dan een pakbon. Facturen worden niet per post naar een ander adres gestuurd. Met andere woorden: of de factuur zit in het pakket van de bestelling of de zakelijke factuur wordt gemailed en dan zit er een pakbon in het pakket.
Offerte aanvragen
Hoe vraag ik een offerte aan voor grote bestellingen?
Wat een grote bestelling is, is mede afhankelijk van het (type) product, klant en toekomstperspectief. Denk in beginsel aan 50 stuks of meer van één product of een bestelwaarde van meer dan €2.500,-. U kunt een offerte aanvragen door een mail te sturen aan info@natalis.nl met daarin een duidelijk overzicht van de producten, aantallen, gewenste levertijd en eventueel andere zaken die relevant kunnen zijn voor het opstellen van een passende aanbieding. U ontvangt vervolgens zo snel mogelijk een concrete offerte of een indicatie wanneer u die kunt verwachten.