LET OP!! Vanaf 1 augustus 2024 gaat Natalis over naar een nieuwe bank.

Ons rekeningnummer wijzigt naar:

IBAN: SE1212000000012410166458
SWIFT: DABASESX
BANK: DANSKE BANK
T.N.V. Natalis B.V.

Betalen

U kunt direct electronisch betalen via iDeal, creditcard (MasterCard/Visa), MisterCash (België) of PayPal. Nederlandse klanten kunnen ook op rekening bestellen en betalen. U kunt ook via onze Payment Provider Pay.nl per bankrekening betalen.

Wat is de betaaltermijn bij natalis.nl?
De betaaltermijn voor particulieren (indien van toepassing) is 14 dagen en voor zakelijke klanten 30 dagen. Indien een betaaltermijn overschreden wordt zullen wij u een betalingsherinnering sturen. Blijft betaling ook daarna uit dan zijn wij genoodzaakt onze vordering uit handen te geven aan een incassobureau. De daarmee gemoeide wettelijke incasso- en rentekosten zijn voor uw rekening.

Waarom krijg ik een betalingsherinnering als ik het geld al overgemaakt heb?
Het kan zijn dat onze betalingsherinnering uw betaling heeft gekruist. In dat geval kunt u de herinnering als niet verzonden beschouwen.
Mogelijk heeft u geen of een onjuist factuurnummer bij uw betaling vermeld waardoor er geen match van uw betaling met uw order is gemaakt.

Laat ons via info@natalis.nl weten op welke datum u welk bedrag en onder vermelding van welk kenmerk heeft overgemaakt.

Controleer of u de juiste bankgegevens bij uw betaling heeft gebruikt. IBAN: SE1212000000012410166458, BIC: DABASESX, t.n.v. Natalis B.V.

Ik heb een aanmaning gekregen van het incassobureau. Kan ik het oorspronkelijk verschuldigde bedrag alsnog aan natalis.nl overmaken?
Nee. Voordat wij u naar een incassobureau doorsturen heeft u ruim de tijd gehad om direct aan ons te betalen zonder extra kosten. Zodra wij onze vordering uit handen geven aan een incassobureau bent u zelf verantwoordelijk voor de wettelijke incasso- en rentekosten en dient u deze aan het incassobureau te betalen.

Socials & Nieuwsbrief
Meld je aan voor de nieuwsbrief of via social media.
Meld je aan